Virkatut kukkaruukun suojukset








Olen minä sentään saanut jotakin kuvatuksikin.
Näitä tein tiistai- ja keskiviikkoiltoina ja nyt ovat tässä paikoillaan.
Varastossa oli vanhaa trikookudetta vielä jonkun verran,
matoista jääneenä. 
Mietin, mihin tuon käyttäisin....
Koreihin...
Mutta minkälaisiin koreihin?
Näitä kuteista sitten syntyi, ruukunsuojuksia.

Jännä huomata, että kun olen alkanut taas käyttämään käsipainoja säännöllisesti, ei paksun trikookuteen vääntäminen kymppikoukulla tunnu missään.

Eilen juhlittiin äidin synttäreitä.
Enää en minä ole perheen kakunleipoja, nykyisin nämä syntyvät tyttäeni käsistä:



Kakku oli muuten ihan älyttömän hyvää, suklaa-appelsiinikakkua....
Nam.......

Minulla on ollut joutokäynti huhtikuu blogin suhtee, muuten on aika valunut käsistä ihan liiankin nopeaan.
Ja huomaan, että sinä aikan Blogger on kokenut hallintapaneelin puolella melkoisia uudistuksia...

EN TYKKÄÄ!

Tämä on varmaan tosin taas sitä muutosvastarintaa, olen ihan mielettömän hyvä hallitsemaan sen kokonaisvaltaisesti..... ;O)
Siis muutosvastarinnan.


Kommentit