Täällä porskutan




Täällähän minä nykyisin "porskutan".
Päätin, etten sen kummemmin ala analysoimaa, enkä selittelemään tätä blogihiljaisuuttani.

Mutta jos nyt kolmella lauseella sen aion kuitenkin tehdä.
Ensinnäkin olen ihan julmetun hermostunut tähän bloggerin (kai) viimeisimpään uudistukseen, tämä hallintapaneeli-puoli on jotenkin minulle tällä hetkellä enemmän kuin tympeä. 
( tässä oli se lupaamani yksi lause)

Toiseksi, minulla oli tuon saman käyttäjätilin alla NIIN MONTA blogia ja kuvatilat Picasassa NIIN TÄYNNÄ, että ainoa vaihtoehto oli enää kai ruveta siirtämään toisen käyttäjätilin alle sitä blogia, jossa suurin osa kuvista oli käytössä. 

Ja kun teen tämän siirron siten, että se tapahtuu hitaasti, postaus postaukselta, ei tästä uudesta käyttäjätilistäni hupene hups vaan, jostain kumman syystä tuo kuvatila lainkaan, kun en erikseen lataa kuvia, vaan kopioin koko postauksen..... ;O)

Kolme lausetta?

Olen minä täällä käsiäni kaikkeen näpertelyyn käyttänyt tälläkin välin, vaikka blogissa hiljaista on ollutkin.
Lasten virkattuja pipojakin on varastossa pilvin pimein.

Nyt en muuta toivo kuin, että rakkaat lukijani löytäisivät tänne uudelle osoitteelle TÄÄLTÄ vanhasta blogistani.



Kommentit

  1. Ihana uusi blogipohja, tosi kiva !
    Ja minkä hurjan määrän olet tehnyt pipoja :)
    Mukavaa sunnuntaipäivää :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti