Onskulin lippis






Oona sai kivan kesälippiksen.
Tämä on kevyt ja virkattu Novitan Kartano ( aniliini) ja Huvila (vaalenapunainen) langoista.

Malli tässä on sama, mitä olen tehnyt vuodesta nakki.
Alunperin tämä malli on ollut lipaton, mutta saanut sitten matkan varrella seuraksen lipan. 
Löytyy blogista mm vuoden 2011 postauksista.
Sydän-Lyyli koristaa Oonan lippistä.
Ja sydämen ohjehan löytyy täältä: Virkkaa Sydän

Tässä on tämä mun oma kaavakuva raakile. Sen avulla ei ehkä pitkälle vielä pääse, sillä kaikkea tietoa tästä ei löydy.
Neljän pylvään ryhmäthän virkataan kärjestään yhteen, siitä hieman pyöreähkö muoto ryhmille.



Kauheesti olis keskenerästä, rästityötä, kunhan vaan kerkeäis tekemään.
Ostellutkin oon taas jotain kivaa...
Tai kaikkea sellasta mitä on pitänyt pitkän aikaa hankkia.



Näitä oon räpellellyt jo piedemmän aikaa ties missä.
Tää sitten vihdoin lähti matkaani tuolta Mainio-kirppiskeltä.

Samoin se kauan himoitsemani keinutuoli.
Tosin etsinyt olen sopivan näköistä valkoista kiikkua, mutta enhän se minä olisikaan, ellei  mielihalu matkalla muuttuisi. Kiikku on samaiselta kirppikseltä. Tätä nyt ei vaan voinut vastustaa, kun tuoli on kaikenlisäksi vielä suloisen kokoinen, ei liian massiivinen.
Ja on oikeasti vanha madonreikineen kaikkineen. 
Ja hinta.... 
Edullisempi ei enää voi olla 48 €


Ja kun lapsena en sitä viulua saanut, vaikka pyysin. Olisin niin halunnut soitta..... Niin nyt niitä on kaksi.
Äiti osti kitaran.. ja harmitti niin, etten kiusallanikaan opetellut kitaraa koskaan soittamaan.
Ylempi on huonossa kunnossa, tallakin puuttuu, mutta rekvisiittana toimii ihan hyvin.
Haaveilin tämänkin valkoiseksi maalaamisesta, mutta taitaa olla niin, että on kauniimpi näin.



Ja herkuteltukin on. Mulla oli vieras. Vietettiin päivä Vorssan Unpluggedissa kuuntelemassa mm. Maarit ja Sami Hurmerintaa, sekä Isokynää ja syötiin ihanaa täyttäriä.






Kommentit