Virkatut lapaset






Vihdoinkin valmiit.
Lapaset kuuluu jälleen sarjaan " ennen joulua melkein valmiit, loppuun tein eilen"........  :O)

Jotenkin ei vaan aina iske tuo viimeistely touhu.
Näissäkin oli kuukauden päivät langat päättelemättä ja osa koristeista kiinnittämättä.

Malli näissä on se sama vanha "omasta hatusta" .
Langan mukaan aina vähän lasken silmukkamääriä, mutta muuten sen kummempaa ohjetta näihin ei minulla ole.

Lankana tällä kertaa on vihreä Novitan Isoveli.
Tämä on jokin vanhempi värisävy. Muistelisin, että 3-4 vuoden takaa, ehkä.
Koristeissa väitin käyttäneeni Nallea, mutta kyllä se kuitenkin olikin Seiskaveikkaa....
Siispä valehtelin aiemmin.

Näistä tuli lopulta oikein kivat, kun vaan sain itsestäni irti sen viimeistelyn vaivan.






Kommentit

  1. :)Hehee onpas tutun näköiset lapaset- hauska yhteensattuma:D.Minä tein virkkaamalla kämmekkäät juuri samanvärisestä langasta ja samanlaisella piparireunalla:D:D:D


    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva... Kävin kurkkimassa....Mutta sulla ei oo niitä blogissa? Tää on joo vanhaa lankaa ja mun mielestä niin kovin nätin väristä. Yritin tossa marras-joulukuussa kun näitä tein ettiä jostain vähän saman sävystä, olisin tehnyt vielä huivin. Pipo tuolla jo odottelee viimeistelyä. Se tosin on Seiskaveikkaa. Minä oon niin kaavoihini kangistunut, etten varmaan ikinä pääse eroon tästä iänikuisesta piparireunuksestani.Olen vuosien saatossa tunkenut sitä vähän joka paikkaa...Minä vaan NIIN tykkään siitä...... :O)

      Poista
  2. Ihana väriset ja malliset!
    Tuollaisa tarvii täälläpäin, kun pakkasta parin päivän ajan ollut -30*.
    Täällä sama ongelma, että viimeistelyt jää roikkumaan eli nytkin odottaa lankojen päättelyä parit valmiit neulomukset.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä oon sellanen "uhvohjen kerääjä".....Vaastoissa roikkuu keskseneräsiä vaikka millä mitalla.

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos. Nää lopulta onnistu omastakin mielestä

      Poista
  4. Oikein kivat, minusta aivan huiput. Olen eka kertaa sun blogissa ja liityin lukijaksikin. Ois oikein kiva jos haluaisit tulla vasta vierailulle Aurinkokujalle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitääpä poikkeilla.Itse oon pari viime vuotta "käynyt hieman hitailla" tämän blogin suhteen, eilä oikein noit apäivityksiä ole syntynyt. Mutta ehkä tämä tästä alkaa taas kulkea eteenpäin.

      Poista

Lähetä kommentti