Nostalgiapipa ja aatoksia loppuviikosta



Jälleen pipa, omista pikku kätösistä lähtenyt…. Siis rakkaudella tehty……  ;O)



Lanka oli luonnonvalkoinen Nalle. 
Koristeissa Novitan Tennessee j a Virkkauslanka.
Malli on oma, sama vanha ”Nostalgiapipo”.
Tästä tuli hieman kookkaampi koko, sisämitta tuollaiset 61 cm.



Olen tässä miettinyt Nogen muuttoa. Huomenna on ns. H-hetki, 
eli isojen huonekalujen kuljetuspäivä.
Sitten on vielä tuollaiset 1,5 viikkoa aikaa rahdata loput tavarat Forssaan, mitä sattuu jäämään nyt lähtevästä Sulon muuttoauton kuormasta.

Minun kai pitäisi viikonloppuna mennä varaston tyhjennys puuhiin, sillä suurin osa Nogen varastokamasta on minun…… 
Häpeä tunnustaa…….  :O(
Joko tämä vaivainen 80 nelilötä vain on niin toivottoman pieni, tai sitten minulla nyt vain sattuu oleman tuota romua ihan liikaa.



Tänä aamuna kävi taas hieman vanhanaikaisesti…
Vähän nukuttiin Kapsun kanssa.
Ja kun heräsin, oli Kapsu raahannut minulle sängyn viereen lenkkarini.
Oli todennäköisesti kevyt vihjaisu siihen, että karvajalan olisi jo aikoja sitten pitänyt päästä aamulenkille.

Tosin olihan Kapsu jo aamupissalla taas käynyt, samalla kun heitin Kallen asemalle.
Mutta minä laiskamato kömmin jälleen takaisin sänkyyn ja kuorsasin autuaan unta, niin ettei siitä varmaan sen enempää kehtaa kertoakan.




Tämä kesä on taas ollut oikea lukukesä.
Olen ahmimalla ahminut dekkarin toisensa jälkeen.
Valitan aina ajan puutetta, mutta totuus on, että sitä kummasti on kaikelle mielekkäälle löytynyt.
Kirjoittaminen ja lukeminen kulkevat niin käsi kädessä……. 
Lukenut olen aina…. Paljon…..
Nuorena kirjapino sängyn vierellä oli varmaan vähintään puoli metriä joka kerta, kun astuin ulos kirjastoautosta.
Tai Lainasto, sitenhän  kirjastoa ennen kutsuttiin, ainakin täällä.
Lainasto ja lainastoauto.

Kommentit