Poikkeuksellinen univaje











Minulla on univaje....
Siis MINULLA joka nukun normaalisti kuin tukki.
Minulla joka illalla kaadun sänkyyn ja olen samantein tieto pois...
Minulla, joka olen nauranut, että seinät saavat kaatua ympäriltä, enkä siltikään kuule sitä.

Minulla, joka "vanhassa työssä" pyörittelin silmiä, kun sanoivat, että yöllä oli niin ja niin kova ukkonen....

"Yölläkö?"....
"Oikeastiko?"
Minullahan EI OLE univaikeuksia.

PAITSI....
ETTÄ......

Olen kuuhullu!!!!!

Täällä sitä työpäivän päätteeksi istutaan nyt silmät ristissä.
Eilen menin varmaan nukkumaan...tai tämän päivän puolellahan silloin  jo mentiin, kello kun taisi lähennellä puolta yhtä.
Herätys olisi ollut aamu kuudelta.
Mutta....
Minäpäs päätin herätä sitten joka tasatunti.

Jossain vaiheessa oli ihan tavllista, että vajaa viikko ennen täysikuuta heräsin yhtenä yönä, kerran kaksi yössä.
Pitkään aikaan näin ei ole ollut, mutta viime yönä....
Heräsin kai sitten yhteensä nelisen kertaa.
Joka kerta katsoin kelloa, että " nyt on aamu", sillä joka kerta herätessä tuntui siltä.

Minun onneni on kuitenkin tämä nukahtamisen lahja.
Minä en öisin sängyssä pyöri...
Silmät kiinni ja olen uudelleen unessa.

Aamulla katse kalenteriin..... Niin... Siellähän se möllötti.....
Täysikuu keskiviikon kohdalla.

Tosin viime yö oli myös täynnä painajaisia.
Jostain kumman syystä uniini tunkeutui ex:ä..Vaikken ole tuolle ajatustakaan suonut.
Minullahan on tapana nähdä enneunia.
Toivottavasti tämä ei ollut sellainen.
Sitkeä uni kuitenkin oli, sillä vaikka välillä heräilin, "jatkoin unenkatselua" uudelleen nukahdettuani.

Ajattelin muuten laittaa sitten vähän useamman kuin kaksi kuvaa tossuista, jotka eilen valmistuivat.
Valkoiset Novitan Nallea.
Vaaleanpunaiset Novitan Aino.

Tämän vähän yksinkertaisemman mallin kehittelin syksyllä jatkoksi näille tossuille, joita viime vuonna virkkailin.
Noissa alkuperäisissä kun ei kaikki lopulta ollut ihan niin kuin olisin tahtonut.
Tästä mallista tykkään. 
On huomattavasti nopeampi valmistaakin.
Kaapissa on lisäksi keskeneräisenä vielä toinen saman tyyppinen jo syksyllä valmistunut mallikehittely, kunhan vain saisin nuo kaikki tekeleet kasattua, kun  muuton tiimellyksessä jäivät vähän kuin sen jalkoihin. 

Kommentit