Tarjous




Olkkarin virkattu pitsimatto. Tätä en vaan ollut ehtinyt päätellä. 
Valmiina tosin on "seissyt" jo monta kuukautta.
Halkaisijaa matolla on reilu 160 cm.
Nyt kun olen ollut saikulla, sain tuonkin hommelin hoidettua ja kaunottaren lattian.
Tosin tämä ei ihan minun makuuni iske. Vaaleassa kuteessa kun "luuraa" noita punaisia pilkkukohtia.
Jos johonkin, niin värisilmääni olen aina ollut enemmän kuin tyytyväinen.
Toisaalta se harmittaa. Sillä välillä on rasittavaa, että on väreistä niin tarkka.

Sain eilen niin järkyttävän hyvän tarjouksen, että sellaisia tulee varmaan vain kerran elämässä.
Tosin se tietäisi muuttoa takaisin Somerolle.
En siis tiedä. En näet koskaan ole tuntenut tuota paikkaa kohtaan mitään kotiseuturakkautta.
Aikoinaan pakon edessä, miehen matkassa sinne takaisinkin muutin, vastaan haroen.

Ja Somerolla on luultavasti vielä edelleen myös tuo  nainen, jolle olen jonkinlainen pakkomielle.

No, hänellä tuo pakkomielle minua kohtaan on mitä ilmeisemmin vain seurausta siitä, että  hän kohtasi voittajansa. 
Se, että päihitin hänet, pääsin niskanpäälle. 

Tosin sain ruhtinaallisesti aika päätöksen teolleni.
Vasta toukokuussa on tiedettävä varmaksi.

Mutta se on sanottava, että ajatus kutkuttaa...
Kutkuttaa todella.

Kommentit