Joulu sydämiin....joulusydämillä....





 Kai vähitellen on "päästettävä" joulun odotus tähänkin tupaan.
Tähän asti olen ollut hieman varpaillani koko joulun suhteen.
Jollain lailla ollut olo; "voi ei joko nyt jo".

Tänään sitten väkästin muutaman hyvin epämääräisen joulusydämen.
Oikea ompelun ammattilainen.... ;O)
Eipä näistä uskoisi.
Mutta tehty mikä tehty.
Saavat kelvata omaan käyttöön.

Paljon en töitä ole saanutkaan tänään aikaiseksi.
Kaamea on olo.
Yskä.
Sen se minulle sitten pukkasi, 
tuo viikonlopun "flunssamaku-olo kurkussa"
Viime yönä heräsin kahdesti...... 
Yskimään.

Enpä muista milloin viimeksi minulla on ollut yskää.
Kuuluuko siihen, että hengästyy kun puhuu?
Ahdistaa ja puristaa joka paikasta?

Tätä se sitten on, en edes muistanut, että yksinkertaisesti kun kurkusta kutittaa, EI VOI olla yskimättä...... :O(
Vajoan itsesääliin....... ;O)



NO EN VAJOA.
Sain äidilt iki-ihanaa suklaakakkua.
Tätä aion kokeilla itsekin, sillä innostun aina kaikesta mahdollisimman helposta.
Ja tässä kakussa kaikki aineet vain yksinkertaisesti sekoitetaan keskenään.
Ja mikä erikoista, kakku laitetaan kylmään uunin,
joka laitetaan vasta samalla hetkellä lämpiämään.
Ohjeen äiti on poiminut jostain lehdestä,
mutta älkää kysykö, mistä.....

 Olen minä sitten hyvällä omallatunnolla herkutellut muutenkin....
Sairaana saa.....

Kommentit