Rannekoru ja heräteostoksia




Tämän päivän tekemiset ovat olleet jatkoa eiliselle.
Näihin taitaa tulla himo.... ;O)
Jotain virkattua.
Jotain puusta.
Ja jotain jostain ihan muusta....

Muistin 
(apua, maalasin nämä jo kolme vuotta sitten)
joskus maalaamani puuhelmet, hempeän vaaleanpunaiset ja lilat.
Ne sopivat lankojen väriin.
Ja soma sommitelma pienempiä helmiä joukkoon.
Mitä siitä syntyy?
No, tietysti; "Kieppi".
 


 Kävin myös heräteostoksilla paikallisessa Kirjakaupassa.
Heräteostoksilla siksi, että olin itseasiassa menossa keskustan Askartelupuotiin, joka jostain syystä oli pimeänä.
Ummarra ei , miksi!!

No, kirjakaupasta sitten muutama helmipussi ja sitten tuo IHANUUS.
Tätä olen himoinnut jo pitkään, mutta ei ole siellä missä olen kulkenut tullut vastaan.
Iso, ihana perhoslävistin.
Niitä "tavallisia" perhosvekotuksia minulla jo ennestään onkin, kahta kokoa, mutta tämä on HIENO.
Mihinkä käytän?
Joskus kai sitten kun ehdin, johonkin.... ;O)
Mutta nyt minulla se ON jokatapauksessa.



Tänään tuntuu olleen erikoisen pimeä päivä.
Ja erikoisen väsyttävä.
Ja vaikka ulkona on niin tylsän lämmin,
oli piemeyden takia juuri oikea hetki 
kuumalle mausteiselle kanakeitolle.
Eikä kanakeiton jälkkärinä voi ajatella suurempaa herkkua,
kuin jäätelö.


Kommentit