Rsuhsisaa viikonvaihdetta



Rauhallista viikonvaihdetta jokaiselle, toivon!

Itse taidan vetäytyä pariksi päiväksi lepoon.
Bloggaan jos jaksan...

Brassailen aina, että olen niin harvoin kipeä, 
en juuri koskaan.
Kuumetta, sitä en muista milloin olisi ollut,
Nyt on kolmatta päivää kurkussa niin karmea "flunssan maku".
Ei muita oireita.
Ihmetellyt vaan, miksi kokoajan väsyttää ja on veto poissa.
Hengästyttää.
Kai se sitten on sitä flunssaa.
Oireilee vaan minulla näin.
Ihmetteln tosin, 
sillä olin juuri kaksi kuukautta sitten neljä päivää nuhassa, 
höh.... :O(
Olen tupla-tuplannut päivittäisen hunaja-annokseni.
Juonut kuumaa mustaherukkamehua.
Pureskellut "isoja" valkosipulin palasia leivällä...
Niin, että koko suu on ihan sipulista tunnoton ja turtana.
Nyt vaan olen.
En jaksa muuta.


Kommentit