Nyt hävettää...... :O(



No...... 
ei sen kummempaa.
Eikä onneksi suurempaa häpeän aihetta,
kuin tämä saamattomuuteni bloggauksen suhteen.


MINÄ, 
joka joskus "mainostin" omalla tavallani 
downsiftaavani,
alan siis tässä juuri ja nyt valittamaan,
ettei vuorokauden tunnit riitä mitenkään kaikkeen siihen, 
mitä tahtoisin tehdä.
Hävettää..... :O(

Vai toteutanko sittenkin koko ajan omaa downsiftingiäni?
Sillä olen omaan totuttuun tapaani
tehnyt käsilläni monenmoista...
Hitaasti...
Kiirehtimättä....
Keskeyttäen....
Käyttäen aikaani myös paljon elämäni tärkeisiin ihmisiin..




Tässä sitä kuitenkin nyt ollaan.
Eikä tästä viikosta ole mitään valmista esiteltävää.
Keskeneräisinä löytyy; pipoa, lapasta, tossua jne.
Kirjoituksia.
Valokuvia.
Ehkäpä ne vielä pääsevät valmiiksi asti käsistäni eteenpäinkin.

Koirapojan kanssa olemme tehneet pitkiä lenkkejä.



Olen miettinyt, miten oma poikanen pärjää armeijassa.
Saanut sieltä viestin, jota olen hymyssä suin kertonut eteenpäin.
Se tuntui niin hauskasti muotoillulta:
"...ensimmäiset sulkeiset....tunsin vilua..."

Tuo vilu ei tietysti ollut hauskaa, mutta se, ettei hän kertonut palelleensa, olleensa kylmissään tms.
 vaan hän tunsi vilua.... ;O)

Sähkömieskin kävi tiistaina.
Korjaamassa roikkuvat kattorasiat, rikkinäisen vessan valokatkaisijan.
Sain vihdoin omat kruununikin kattoon.
Olen niitä kaivannutkin.




Tällä viikolla myös hiki on valunut minusta joka yö.
Olen herännyt koko rintakehä märkänä.
Jos käyttäisin yöpaitaa,
olisin sen saanut varmaan vääntää joka yö kuivaksi.
Pelkäsin....
Ihmettelin...
Että yhtäkkiäkö iski vaihtoehtovuodet....  :O(

Äitihän niitä on minulle tunkenut jo monta vuotta.
Vaikka lääkärini juuri syksyllä ilmoitti,
ettei kyseisestä naiselon lisämausteesta minulle
ole vielä aikoihin tietoakaan.

Syykin hikoiluun sitten lopulta eilen selvisi.
Hölmö minä ......
Olin vääntänyt makuuhuoneen lämmöt 22 asteeseen.
Viime yönä ei enää hikoiltu.
Mittarissa normaali 17-18 astetta.

Nyt kun ei noita töitäkään  ole esiteltävänä,
täytetään tämä postauksen loppu näillä kodin yksityiskohtakuvilla.









Kommentit