Pikku tossukat





En tiedä mikä "vauvakuume" minuunkin nyt iski,
tuon piskuisen käärön vuoksi.
Tein näet eilen pikku pikku tossukat,
pikku pikku vaaville,
jonka tuleva kummitustättä tyttäreni on.

Tarkoittaako tämä nyt sitä,
että oma sisäinen biologinen kelloni rupeaa
vanhuudenpäivinään heräilemään.... :O(
huh...

Mutta toivottavasti se tarkoittaa vaan sitä,
että olen alkanut odottamaan lapsenlapsia
ja mummoutumista.... ;O)

Muistin, että olin joskus laittanut talteen eräästä blogista näiden tossujen ohjeen.
Tämä on hyvin poikkeuksellista, sillä harvoin enää muistan mistä minkäkin idean olen saanut.
Näihin minun on siis täytynyt ihastua todella, 
sillä ohje löytyi kuin löytyikin kirjanmerkkivalikosta..
Nyt minulla on antaa ohje
näihin tossuihin.
Tai oikeastaan siis linkki, josta ohje tähän hyvin yksinkertaiseen,
mutta todella upeaan tossuun löytyy.



Kommentit