Asuntokauppoja ja lisää värejä Opreihin


Tänään tähän lävähtää jälleen järjetön määrä valokuvia. Opreja on uusia värejä, joten pitäähän nuo saada esille.
Tunnetustihan olen päätämätön luonne, enkä osaa valita, mikä on se yksi ja paras kuva, joten näin ollen, joka väristä tulee useampi.

Oprien tekeminen on hauskaa, mukavaa, kivaa....työtä. Näitä väkästäessä mieli lepää.
Opreista huokuu lämmin pehmeys, vaikka ovatkin ihan jämäköitä, kovetteen ansiosta, käytössä.
Työrintamalla, paljon on keskeneräistä touhua. Aikaa voisin haluta lisää, kaiken toteuttamiseen.

Minulle on näiden viime vuosien...oikeastaan kahdentoista menneen vuoden aikana vakiintunut tavaksi käyttää yhden pätevän, toimeliaan ja aikaansaavan kiinteistönvälittäjän palveluita. Olen aina ollut enemmän kuin tyytyväinen häneen ja työnsä tuloksiin.

Nyt, on meneillään jo seitsemäs kontakti hänen kanssaan, kattaen toimeksiantoja tai asunnon ostoja. Kolme muuta kauppaa aiemmin on hoitunut toista kautta.
Näiden kauppojen lisäksi olen hänen kauttaan myös vuokrannut kaksi asuntoa, sekä esikoinen yhden.

Aina silloin tällöin sitä alkaa miettiä omaa vaellusviettiään.
Olenkohan sen perinyt isoäitini isältä, joka vaihtoi asuinpaikkaa kuuleman mukaan kuin tämä eräs nimeltä mainitsematon kansanryhmä.
Olen asunut, Emiliantiellä, Evertintiellä, Tehdaskujalla, Hämeen Härkätiellä, Pappilantiellä, Rankkulantiellä, Miilutiellä ja nyt tässä nykyisellä tiellä vielä jonkin aikaa, ennen tulevaa. 
Kaikki näiden 12 vuoden aikana.

Onko minulla asettumisen vaikeus?
Vai eikö sitä oikeaa vain ole tullut vastaan aiemmin?
Tiedä häntä.Tiedä kannattaaako nätä edes niin kovin miettiä.
Elämä vie ja elämä tuo. 
























Kommentit

  1. ♥ Oprisi on niin kauniita, että kyllä niitä kelpaa katsella vaikka useammankin kuvan. ♥

    VastaaPoista
  2. Myöhästyneet Ystävänpäiväterveiset.
    Ei ole tautia, enkä ole kuollut :)
    Olen vaan niin väsynyt, etten ole jaksanut blogiani päivittää !!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti