Krooninen laiskuus

Kyllä nyt on pakko myöntää, jotta minulla taitaa olla krooninen laiskuus..... :O(
Niin kamalan paljon pitäisi enemän saada kaikkea aikaiseksi, mutten vaan saa.
En ehdi tai jaksa aloitta.
Pitäisi kuutota kymmeneen suuntaan yhtaikaa ja minä ratkaisen sen siten, että istahdan persuulleni ja rupean tekemään pelkkää ajatustyötä.
Onhan se tietysti niinkin, että hyvin suunniteltu on puoliksi tehty.
Nyt pitäisi aloittaa pikasiivous, vaan tuntui mielekkäämmältä yrittä naputella tänne muutama rivi.
Ensi viikosta ei taas tiedä, ehtiikö. Viikko on buukattu niin täyteen monenmoista toimintaa, että ans kattoo nyt jääkö niistäkin puolet toteutumatta.



Suklaata himoitsen, aina vaan...vaikka olen lihonnut viime kuukausina melkoisesti. Pitäisi kai lopettaa tämä ahmiminen, muuten en mahdu vanhoihin kesävaatteisiin ja mitäs sitten tehdään?? Musta Magia, iki-ihana suklaa piirakka on vakkari herkku meillä kotona, se maistuu aina yhtä hyvälle, niin nytkin.





Tämä Elsa menee tänään verkkokauppaan...hupsista vaan....

Ja sitten tein jälleen näitä sarjassa "löytöjä":
Osan olin jo käyttänyt lasten hattuihin, mutta vielä oli päättelemättömiä valmiiksi virkattuja koristuksia, pitää jossain välissä väkästää näitäkin lisää....











Kommentit

  1. Mitäs suotta hötkyilemään, jos jonkun asian voi jättää huomiseen, niin sen voi samantien jättää ensi viikkoonkin. Ja kun tarpeeksi monesti siirtää aloitusta, niin ei sitä enää kannata aloittaakkaan :)Niin minä teen =D Sitä paitsi se suunnitteluvaihe on tärkeä ja välillä hyvin rasittavaa, joten on syytä levähtää välillä tekemällä jotain mielekkäämpää :)
    Hyvää ensi viikkoa sinulle ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä oon kuule tosi hyvä siirtämään asioita kauaskin tulevaisuuteen... ;O) Tosin otin nyt itteä niskasta kiinni ja otin pölyhuiskun käteen....Ajattelin sellaisen ihan nopean pikasiivon tehdä, suurimamt pölyt, imurtointi ja luutun ehiluttelu...Saa kelvata.... ;O)

      Poista
  2. mun tarttis kans tehä jotain noitten kilojen kans!
    ihana musta sydän koru ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Juu ja koko tammikuu kun täällä meni sairastaessa eikä päässyt normaalisti liikkeelle, ei se teinnyt hyvää vaa'an numeronäytölle.... ;O)

      Poista
  3. Ei tuo nyt siltä näytä, että laiskottaa. Kun noin monta työtä esittelit.
    Minulla on sama, suklaata tekee mieli ja painoa on joulusta tullut lisää. Mehän oltiin saman painoisia, ollaankohan nytkin :)
    Koko ajan on nälkä. Viikko sitten aloin lenkkeilyn ja päätin nyt lomalla JOKA AAMU tehdä lenkin :)

    Parempaa jatkoa ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enpä usko, jotta enää ollaan,mulle painoa on tullu 4 kiloa syksystä lisää täällä... :O( syytin tosin miestä siitä, sillä olen syönyt semmoista moskaa hänen innoittamanaan, mitä en normaalisti suuhuni laita.... ;O) Lihapiirakoita, karjalanpiirakoita, juustonaksuja pakastepizzoja jne,,,, Ei mua suklaa tai makeat ole koskaan kai lihottaneet erityisesti, sillä olen ain asyöny tniitä ahmimalla.... ;O)

      Poista
  4. Ihana toi Elsa.
    Suklaa on hyvää, ja sitä pitää saada ainakin kerran viikossa:)) muuten iskee kiukku ja mökötys.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä taidetaan syödä 7 kertaa viikossa aamuin illoin..... ;O)

      Poista
  5. ♥ minä tarviin suklaata joka päivä, muuten tulee kiukku ja mökötys. Sinä teet ihania käsitöitä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos.... Täälläkin syödään melkeinst joka päivä.... ;O)

      Poista
  6. Anna laiskottaa! Tai tee sellaisia tehtäväluetteloita, josta aina vedät viivan tehdyn homman yli. Stressi tulee erityisesti siitä, että ajattelee, että PITÄIS tehdä. Ei pidä. Tsemppiä sulle Saga! Minäkin täällä herkuttelen, aion ottaa itseäni niskasta kiinni, kun se pääkoppakin voi paremmin henkisesti, kun syö kevyemmin. - Ihanan Elsan olet tehnyt ja aurinkoisia kukkia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Tiedätkö.... Minä oikeasti olen juuri tuollainen listojen tekijä.... Teen aina listaa... mitä pitää tehdä jouluksi, synttäreiksi....missä järjestyksessä pitäisi tehdä työt....silti niitä on aivan liian monta asiaa yhtaikaa kesken.... Teen jopa matkalaukun pakkamisesta listan..... ;O)

      Poista
  7. Jaa-a, laiskuus on myös lahja...ei pidä liikaa stressata :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noin olen välillä yrittänyt ajatella itsekin...... ;O)

      Poista

Lähetä kommentti